Pages

Tuesday 4 June 2013

Printer Canon Pixma MP250

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...

Dapat printer baru lagi mudah urusan nak mennyecan kan document
sekarang semua nak hantar laporan ikot skype email
so...
memang sangat2 perlukan mesin scan jd nak senang terus beli printer 3 in 1
sebenar yang aku beli jenis Canon MP237
tapi aku tukar dengan bahagian pentadbiran
aku ni cuma nak guna scan aku da ada printer canon LBP6000
laserjet
jadi fungsi printer ni 3 in 1
COPY
SCAN
PRINT
jd kalo nak scan ke nak print warna tak payah nak pinjam2 lg..

Printer Canon MP250 dan LBP6000
itu je..
da lame xupdate blog
aku sibuk sangat kalo awal bulan ni
tak boleh nak buat apa lah
ada satu lg entri dalam draf
tengoklah kalo sempat boleh update petang ni

ok.. sekian...

p/s : bila nak kesayangan saya boleh tukar. Doakan untuk kami ye. Kenapa lah susah sangat kerja ngan Jabatan PDRM ni. Kalau lah ada kekosongan. Da lame aku tukar sana.



No comments:

Post a Comment