Pages

Monday 15 July 2013

Susu MariGold HL + Shaklee ESP

Assalamualaikum...

Nak cite minumam berbuka puasa aku dari hari 2nd puasa hingga ke hari semalam dan seterusnya hingga habis sebulan ramadhan. hari 1st minum kopi sebab xterpikir nak beli susu.

Segelas susu HL + ESP memang sedap dan sangat mengenyangkan dan terus bertenaga. yelah aku takde niat nak promote apa pun just kongsi aje. aku kan menyusu anak aku jadi perlu tenaga dengan cepat.

buka puasa minum susu dulu sambil suap makan anak. pas siap baru makan. kalo siap suap makan awal aku terus makan lepas berbuka. gilir2 ngan my sayang lah. Afina xboleh biar main sorang2.

air HL tu memang sejuk sikit tapi xla sejuk sangat. aku pun masih pantang lagi minum air sejuk. keluarkan awal sikit dari peti ais baru kurang sejuk. tapi aku tak keluar kan pun. sedap jugak kalau sejuk sikit2 tu. tapi kalu ais aku pantang lagi.

Segelas Susu MariGold HL + Sesudu Shaklee ESP

itu je... saje nak syer.. aku tak tau lah korang semua minum apa. tapi aku teringin nak buka minum tea O panas je macam kat umah kat kg. tapi itulah tak bolah minum tea sangat bila anak menyusu badan ni. ada orang dia tahan. tapi aku tak boleh.

p/s : Alhamdulillah da 5 hari aku berjaya puasa dengan keadaan bf anak sepunuhnya. Ya Allah semoga aku dapat berpuasa dengan baik tanpa memudaratkan aku dan anak aku, semoga anak aku kenyang dengan susu ummi nye. walaupun kadang2 puasa ni efek sangat kat susu badan bila pam di siang hari. nanti aku cite di entri akan datang. Insyaallah.


No comments:

Post a Comment