Pages

Monday 30 September 2013

Pampers Huggies Dan Mamy Poko

Assalamulaikum...

Alhamdulillah selamat bersua... hehehe... maaf blog sunyi entri banyak tapi sangat2 buzy sampai nak tengok blog pun dok dang.

Afina sekarang da tukar pampers. dulu memang pengguna tegar mamy poko. pampers termahal yang sangat berkualiti. xmenyesal langsung pakaikan Afina pampers mahal. sebab bulanan cuma beli pampers susu xbeli sebab susu badan.

bila Afina da masuk setahun baru nak cuba tukar pampers baru. sebenarnya bukan Afina xpernah pakai pampers murah tapi sebab pernah kene ruam kat punggung. sejak daripada tu lah aku beli mamy poko. jadi takot nak cuba pampers lain.

jadi lepas setahun baru try beli pampers jenama lain. selepas puas menserve membaca. akhirnya aku memilih.

Taraaaa.....

Huggies Total Protection

Pampers Huggies Total Protection

sebab kenapa huggies? aku pun tak tau tapi aku tengok macam ok je. harga dia pun sedang2 je tak mahal xmurah. kalo boleh aku tak nak lah pakai pampers murah sangat sebab aku rase macam keras je. bila tengok huggies merah ni macam lembut je. jadi aku try lah setakat hari Alhamdulillah ok.cuma satu jelah dia nipis je.

bila malam aku masih pakai kan Afina Mamy poko. sebab kalo dang tido kot2 lah xbangun nak tukar pampers. jadi mamy poko walaupun dah banyak kencing masih lagi kering.

pampers mamy poko pakai waktu malam dengan nak keluar jalan2

Pampers Mamy Poko

rasenya cukup lah setakat tu kot. hehehe. tak dok idea pulak sebab line tenet ni macam siput je.

p/s : kalo rajin ada lagi entri menyusul pasni. Alhamdulillah baby 2nd da masuk 14 week kejap je rasenye masa Afina dulu lame nak tunggu mungkin sebab sibuk 24 jam.


No comments:

Post a Comment