Pages

Wednesday 24 April 2013

Tupperware 1st order

Assalamualaikum...

hahahaha
malu nak cakap 1st time order tupperware
sebenarnya ma aku memang pengguna tupperware
tp aku dulu kan bujang mane lah reti sgt hal barang2 ni
ini order pun sebab nak letak puree afina
hehehe

sebenarnya da lame aku suka tupperware ni
hr tu masa kawen ada lah orang bg hadiah pastu aku letak milo
biasa tipuware biasa da lame masuk angin da keras kekong la jadi milo tu
tp bila letak dalam tupperware ori ni sebulan pun masih elok sangat xkeras langsung

so pasni aku nak berjinak kumpul tupperware nak daftar ahli skali


tupperware ni 4 foc 1 beli dengan kawan opiz dpt lah harga ahli rm37.50
ni kali ke 2 aku update blog hr ni. time malas langsung xupdate

ps/ : korang pun beli lah tupperware walaupun mahal tp sgr berkualaliti.


No comments:

Post a Comment