Pages

Tuesday 14 May 2013

Kasut & Klip Rambut Afina

Assalamualaikum...

Hari ni nak syer asesori Afina (ntah betol ke x ejaan nya) hari tu sebelum pergi Lanjut Family Day

aku belikan Afina Kasut jenis Guees RM 28.90 lebih kurang ngan harga kasut ummi

aku beli kasut sebab Afina suka sangat cabut stokin bangun tido ke tgk tggl kaki je kecik cumil sgt2

Klip rambut plak bila tengok rambut depan Afina da panjang bila pakai klip kurang skit panas nya

Kasut yang sangat cute. bila Afina pakai lagi cute. 6t aku snap picture dia pakai kasut
aku beli kedai baby kat Termeloh Mall..

Klip rambut Rm 4.90 sepasang

itu je untuk hari ni.. kot kot lah rindu nak baca celoteh i kan sebab tu i update

p/s : hari ni aku sakit perut xtau aje kenapa.. salah mkn ke. ntah lah. hrp2 baik lah cepat kesian Afina bila ummi dia xsihat.


No comments:

Post a Comment