Pages

Tuesday 28 May 2013

Family Day KSK LPP Pahang (Lanjut Golden Beach & Golf Resort)

Assalamualaikum...

ni cite lame
bulan lps punya celite
tp xpelah suka-suka hati baru nak syer
family day ni biasa lpp pahang buat 4 tahun sekali
ni kali ke 2 diadakan sejak aku kije lah nk masuk 5 thn
sblm ni thn 2009
buat di cameran tp aku xgi sebab ms tu abg nak tunang
tahun ni dpt lah ikot p same dgn kesayangan 2 org tu
di buat kat Lanjut Golden Beach & Golf Resort Rompin Pahang
bg aku tempat ni best kalo buat family day sebab ramai
kalo persendirian mcm sunyi je tempat dia tapi cantek menarik bg pendapat aku lah

ini lah 1st time bawak Afina bercuti risau takot semua ada tp xcuba xtau kan
lg pun Afina da beso dpt plak ummi ngan abah yg suka jln2

Surat jemputan tanpa pikir panjang terus daftar name padahal masa tu Afina demam bab cakap member daftar dulu pergi ke tak tu no 2

ok jadi sehari sebelum p tu da siap barang yang nak bawak yg plng penting barang Afina maklumlah ms tu Afina da 8 bln da blh makan kene pikir makan minum dia
Alhamdulillah kalo susu Afina df ngan aku je memudahkan segala urusan

barang-barang untuk travel dgn baby 8 bulan
ini semua barang Afina ummi ngan abah cuma 1 beg kongsi je

Antara barang yang aku bawak untuk bermalam 3 hari 2 malam
beg baju termasuk pamapers aku bawak lebih
bantal tilam kecik selimut
rocker sebab takot Afina susah nak tido tp xde bawak pun xpe aku standby je sebab Afina siang tido buai
bakul isi barang makan ada biskut slow cooker barang2 nak masak bubur dia
aku bawak bilis sangai dengan beras yg siap di instat kan dan carrot sebab payah buruk takot resort tiba2 xde peti ais
beg angry bird tu mane2 p pun ada alat2 mekup termasuk pampers dan beg susu serta pam susu dgn botol kosong
itu je

Kunci chalet kami
cukup x sekeping gambar.. blakang tu tempat resort kami menginap tp aku belakang nye
Ni chalet kita orang duduk ada 3 bilik
ni sebahagian gambaran dalam chalet tu
toilet.. sangat2 bersih puas hatilah jugak
 aku pakai baju blue sebab ikut tema aku disenaraikan dalam group blue..
tp cumil jugak walaupun aku xsuka biru..

itu je cite nya sebab malas nak mengarang lbh2 kot2 org jemu nk baca.. itu pun kalo ada org baca..

sekian.. hepy family

p/s : kalo sempat aku nk syer resepi  makan malam td. tengoklah dulu br nk update blog da ada kije plak nk buat.. nsb baik cite ni da ada dlm draf sparuh..


No comments:

Post a Comment