Pages

Thursday 16 May 2013

Selipar

Assalamualaikum...

entri ke 2 hari ni.. dasyat..
Selipar toilet baru... keh keh keh
alah ikot suka aku lah nak buat entri apa kat blog ni saje nak jadi kenangan pada masa akan datang
kalo xnak baca sudah
aku suka kalo masuk toilet ke bilik mandi pakai selipar rase bersih je kaki..

ni selipar tinggal kenangan dari masa bujang nak pindah rumah beli sampai 2 tahun lbh baru putus itupun mungkin haus sebab asek kene air je kan

da dapat yang baru beli saiz besar sikit blh kongsi pakai.. beli rm10 alang beli baik yang elok lg pun jenis mcm ni pijak lantai xlicin lembut je
aku duk kuartes kayu lama. rumah aku tu tahun 1970-an
sebab tu nampak lantai macam tu sekarang mane ada.
kuartes sekarang da cantik umah batu bertingkat tingkat lagi

p/s : aku keje bawah MOA dpt Menteri Pertanian baru merangkap Ahli Parlimen Daerah Bera.. kene siap sedia lah pasni. aku rase nak pos 1 lg entri hr ni.. tgk lah kalo sempat taip draf da ada tinggal nak edit je..


No comments:

Post a Comment