Pages

Friday 31 May 2013

Pokok Daun Pandan

Assalamualaikum...

lame sangat tak update blog
saje nak pos pokok daun pandan
pokok ni hasil ma dan abah tanam
nak harapkan aku mati terkontang kanting pokok

hari tu ma tanam 2 pokok tapi yg hidup 1 pokok je
rumah kuartes aku dalam kebun jadi ada tempat nak tanam
cuma rajin ngan malas je
walaupun aku keje bawah MOA inc tapi aku 
tak pandai nak bercucuk tanam ni
aku pun keje bahagian akaun
keh keh keh

itu je.. 

ni lah dia pokok nya

aku pun da petik daun ni masak bubur gandum hari tu tp tggu dia kembang lg..
itu je untuk hari ni

ntah rase malas sgt nak pikir ayat

keje banyak ni

ntah mod xde nak buat

p/s : hr ni bawak Afina klinik cek 9 bulan xcucuk pun cuma timbang je 9 bulan berat da 8.5 kg Alhamdulillah sihat dan perkembangan yang normal. khamis ni nak p klinik gigi cek gigi 4 Afina.

p/s : macam mana ye dapat staff bawah kita yang lebih tua yang blh dgr arahan kita. taulah aku muda. aku cuma menjalankan tugas dan mengikut arahan je. stress juga kadang2 tu.


No comments:

Post a Comment