Pages

Tuesday 21 May 2013

Home Made Finger Food : Teething Biscuit

Assalamualaikum...

aku sebenarnya xtau name biskut yg aku buat ni
jadi aku copy je name nya ikut kebanyakkan org sebut

aku guna roti masimo warna hijau buang yg tepi
pastu lenyek2 kan dia aku guna tangan je
siap lenyek sapu puree pear tgk kat sini cara nak buat
pastu

pastu gulung macam ni n bakar dalam oven suhu 150 darjah celcius masa dalam 30 minit hingga 1 jam terpulang lah. kalu korang drpd 30 minit takot dalam xmasak. 
lupa nak snap picture yg da siap masak.. Afina bila mkn mcm pelik je agaknya lama sgt ummi xbuat.

p/s : kalo ada masa memang aku akan buat sendiri makanan untuk Afina ni. tp kdg2 masa menceburii aku. tp skrg da takot nak cuba mcm resepi mantain makan yg same Afina ada masalah sembelit kalo cuba menu makanan baru.


No comments:

Post a Comment