Pages

Friday 10 May 2013

Balik Kg Mengundi / Tengok Anak Sedara

Assalamualaikum...

nak cite balik kg untuk mengundi sambil2 tgh anak sedara baru

bulan 4 saje aku dpt 2 org anak sedara. syukur bertambah ramai makhluk Allah kat muka bumi ni.

jd skrg cucu nenek da jd 4 org. semua nya girl. xpelah senang nk gosip2 6t.

ni masa kemas2 sebelum balik. comel pulak anak dara ummi ni bila pakai tudung
ni tangan aku tau bukti aku mengundi. tp undi rahsia. yg penting pemimpin yang dipilih islam
Ni anak sedara 1st aku NAJLA' ALISHA BINTI MD SHAIFUL NIZAM sekarang da jd kakak kpd 2 orang adik sepupu dan 1 orang adik kandung
ni anak sedara aku yg baru NUR MAISARAH BT MOHD ABDULLAH da 3kg masa ni lahir 23 April 2013.. kck je mcm Afina dulu lahir 37 minggu



ini anak sedara ke 2 aku AISYAH HUMAIRA BT MD SHAIFUL NIZAM lahir 6 April 2013 tp xle snap pict ngan Afina masa tu Afina demam. pict ni umur sebulan 


itu je untuk kali ni.. ntah xde mod nak menaip xde idea pikir keje banyak. patut hr ni aku miting kat ppk Cameran Highland tp Afina xsihat xberani nk p tmpt sejuk dgn perjalanan lbh 5jam xde rezeki nak p cameran lain kali lah.

p/s : rase mcm takot plak nak letak pict byk2 kat blog mcm blh di tgk oleh semua org je. mcm mane nak private kan blog tp masa yg same org tahu alamat blog blh buka tgk.


No comments:

Post a Comment